(0)

Seminaras “Paauglystės iššūkiai”, 3 dalys. Lektorius dr. Julius Neverauskas.

Seminaras apie paauglių problemas, mokymosi iššūkius, bendravimo sunkumus, santykius su tėvais, artimaisiais ir savimi, paauglių motyvaciją ir savimotyvaciją, ribas tarp kontrolės ir pasitikėjimo.

Paauglystė – vienas iš svarbiausių ir sudėtingiausių žmogaus raidos tarpsnių. Šiuo laikotarpiu vyksta labai svarbūs fiziologiniai, psichologiniai ir socialiniai pokyčiai. Keičiasi aplinkinio pasaulio, savo vaidmens jame, taip pat ir atsakomybės suvokimas bei vertybės. Tačiau paaugliai dažnai kenčia nuo suaugusiųjų nesupratimo, reguliavimo, priekaištų. Tuo pačiu patys išgyvena jausmų sumaištis, prieštaringus norus ir interesų konfliktus.

Tėvams ir mokytojams dažnai iškyla nemažai sunkumų ugdant, mokant paauglius, bendraujant su jais. Nuo to, kaip artimiesiems ir šalia paauglių esantiems suaugusiems pavyksta susidoroti su šio amžiaus tarpsnio keliamais iššūkiais, gali priklausyti ir mokymo kokybė, ir mokinių pasiekimai, paauglio savivertė, požiūris į save ir į savo ateitį. Norėdamas užtikrinti gerus ugdymo rezultatus, mokytojas turi suvokti šio amžiaus tarpsnio specifiką, gebėti tinkamai bendrauti, mokėti atpažinti ir spręsti iškylančias problemas.

Mokymai skirti tėvams, artimiesiems, mokytojams, pedagogams, gydytojams ir tiems, kam rūpi padėti paaugliui kuo sėkmingiau virsti pasitikinčiu savimi ir geru suaugusiuoju.

Seminaro klausytojus kviečiame peržiūrėti ir buvusią dr. Juliaus Neverausko transliaciją:

Žemiau galite paskaityti dalyvių atsiliepimus apie seminarą.

Kurso programa

Kursą sudaro: 3 pamokos Trukmė: 26 sav.

Apie instruktorių

Dr. Julius Neverauskas

Portalo įkūrėjas

Julius Neverauskas yra medicinos mokslų daktaras, lektorius ir supervizorius, gydytojas neurologas ir gydytojas psichoterapeutas, Lietuvos kognityvinės ir elgesio terapijos prezidentas, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos prezidentas. Jau daugiau kaip du dešimtmečiai dr. Julius Neverauskas sėkmingai dirba inovacijų diegimo taikomojoje psichologijoje, psichoterapijoje ir žmogiškojo potencialo didinimo srityje. Lietuvoje pradėjo taikyti ir išvystė tokius šiuolaikinės psichoterapijos metodus kaip kognityvinė ir elgesio terapija (KET) ir dėmesingu įsisąmoninimu (mindfulness) grįstos metodikos. Yra KET terapeutų rengimo kurso vadovas ir supervizorius Lietuvos sveikatos mokslų universitete. Jau 30 metų dirba praktinį gydytojo ir psichoterapeuto darbą. Dr. Julius Neverauskas nuolat tobulinasi pats ir skaito paskaitas bei veda užsiėmimus užsienio šalyse.

Atsiliepimai
Bendras vertinimas: 8,95/10

Komentarai apie lektoriaus darbą

Lektorius pateikė informatyvią, labai aktualią ir tikrai naudingą medžiagą.

Labai išsamiai išaiškintos temos ir pagalbos būdai.

Aiškumas, nuoseklumas reagavimas į klausimus – puiku. Juntamas nuoširdus noras padėti, pasidalinti žiniomis, empatija. Man tai labai svarbu.

Išsamiai, suprantamai, pavyzdžiais remdamasis pasakojo, aiškino. Gyvenimiška patirtimi, o ne vadovėlio sausa teorija, skyrė laiko nedrąsiems klausytojams, komentavo, aiškino, patarė. Super.

Lektorius labai aiškiai siunčia žinutę mums visiems, kad nenormalumai paauglystėje yra nauja norma. Daktaras, remdamasis pavyzdžiais, primena, kad kiekvienas atsakingas už save ir privalo prisiimti savo atsakomybės dalį.

Pradžioj iš pripratimo kiek erzino lėtas tempas, bet paskui tą “įvertinau”, kaip teigiamą dalyką, labai ramų dalykišką toną.

Lektoriaus dėstymo pobūdis , labai suprantamas ir gyvenimiskas, be išmoningų terminų ir išsireiškimų.

Kas seminare buvo naudingiausia?

Labai naudingi ir paveikūs pasidalinimai patirtimi. Svarbus pastebėjimas asmenybės formavime – paauglystėje susitelkti į procesą ir apdovanoti už pastangas, bet neakcentuoti rezultato. Nudžiugino lektoriaus patvirtinimas, kad kiekvienas žmogus yra unikalus, nepakartojamas. Kiekvienas mes esame vieninteliai variantai, neturintys antrininkų žemėje.

Suprasti, kas vyksta paauglystės metu, nenuvertinti, o labiausiai tai, kad pačiam pirmiausia tapti sveika, brandžia asmenybe. Neprarasti ryšio su vaiku, investicija į sveikus santykius dešimtmečiams.

12 taisyklių, gavau daug įžvalgų. Labai geras akcentas buvo tai, kad turi būti pavyzdžiu vaikui/ negali reikalauti ko pats nedarai/ kad auklėdamas vaiką – auklėji pats save ir t.t.

Sunku pasakyt. Visas turinys ir medžiaga svari, jaučiama ilgametė patirtis, labai vertingos atrodė pastabos, kad tėvai visų pirma turi dirbti su savim. Atsakymų į klausimus kartais norėtųsi praktiškesnių, nes mama, kurios komentarai pasirodė beviltiški manau iš tikro atspindi daugelio dalyvavusių jausmus, kai kartais rodos jau viską išbandei, o niekas neveikia.

Konkrečių situacijų aptarimas. Patarimai kaip elgtis, įvairių metodikų pristatymas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kviečiame draugauti ir prisijungti prie "Žmogaus psichologijos instituto" bendruomenės

Naujienlaiškio prenumerata.

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite informaciją apie naujausius portalo straipsnius bei mokymus

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!