Laiko planavimas ir darbo organizavimas. Kaip suderinti: ilgalaikiai tikslai ir multitaskingas?
Laiko planavimas ir darbo krūvio valdymas - tai įgūdžiai, kuriems skirti mokymai LAIKO VALDYMAS UŽIMTIEMS ŽMONĖMS. Efektyvaus darbo, gyvenimo veiklų ir laiko bei dėmesio valdymo įgūdžių mokymai.
Straipsnio temos:
Tai viena iš svarbiausių kasdienio gyvenimo kompetencijų leidžiančių kontroliuoti savo laiką, savo dėmesį, savo įsipareigojimus, atsižvelgiant į tai, kas iš tiesų jums yra svarbu, kad ne laikas ir aplinkybės valdytų jus, o jūs valdytumėte laiką ir už jo slypinčias galimybes.
Mokymuose pristatomi naujausi laiko ir dėmesio valdymo metodai, produktyvumo dininimo būdai, dėmesio koncentravimo technikos, galimybės subalansuoti asmeninį gyvenimą ir darbines veiklas. Taip pat nagrinėjama, kaip žmonės priima sprendimus bei pasirinkimus tam, kad valdytų savo laiką taip, kaip norėtų iš tiesų.
Laiko planavimo komponentai
Laiko planavimas susideda iš daugelio svarbių komponentų. Štai keletas jų:
- Visų pirma, efektyvūs laiko valdymo įgūdžiai neįmanomi be racionalaus turimo laiko paskirstymo. T.y. pradžioje turime įsivertinti, kiek padarome ir nuveikiame per tam tikrą laiko tarpą, kaip tai padarome, ir galiausiai, kodėl pasirenkame daryti būtent tai ir būtent tam tikrais būdais.
- Norint produktyviai planuoti savo darbinį ir asmeninį laiką, taip pat labai svarbu mokėti sutelkti dėmesį ties svarbiausiais tikslais: ties svarbiausiais esamojo periodo ir ilgalaikiais tikslais bei nuolat save ir savo tikslus revizuoti ir atnaujinti. Tai įgūdis, kurio dėka išmokstame nuolat stabtelti ir padaryti pauzę tam, kad galėtume savęs paklausti, ar aš dabar darau ir dirbu tai, kas man yra prioritetas? To neįmanoma padaryti, jeigu nežinome, kas mums yra svarbu, kokie yra mūsų prioritetai tiek darbiniame, tiek asmeniniame gyvenime, kam iš tiesų norime paskirti savo kokybišką laiką?
Savęs pažinimas
Dar vienas labai svarbus laiko valdymo ir planavimo aspektas tai - savęs pažinimas. Tiksliau, savo efektyvumo ir produktyvumo periodų atpažinimas. Tyrinėjimas ir krūvio perskirstymas, kad neeikvotume savo resursų, kada jaučiamės turintys mažai energijos.
Savo elgesio pažinimas, mokantis tikslingai planuoti laiką, svarbus ir atpažįstant laiko trikdžius, taip vadinamus "laiko vagis". Kai, pavyzdžiui, įsijungiame socialinius tinklus 5-ioms minutėms, o randame save spoksant į ekraną net ir po gero pusvalandžio.
Kiekvieną dieną mūsų daromi sprendimai ir pasirinkimai atvedė mus į tą vietą, kur esame dabar. Pasirinkimai, susiję su mūsų tikslais, svajonėmis, su savirealizacija, darbu ir karjera, sprendimai dėl santykių ir sveikatos ir kt. gyvenimo sričių.
Priklausomai nuo to kam ir kiek mes skiriame laiko, ir kokios kokybės laiko būtent šiandien, kaip mokomės kasdien keisti savo nusistovėjusius ir trukdančius mums įpročius bei ribojančius įsitikinimus, kiek sau leidžiame mokytis, tobulėti ir keistis, priklausys tai, kaip gyvensime rytoj.
Šiandien - tai mūsų vakar įdėtų pastangų atspindys, rytojus - tai, kaip gyvename šiandien.
Pradėkite profesionaliai ir atsakingai planuoti savo laiką:
Jūs dabar galite žengti žingsnį savęs pažinimo link. Išklausę mokymus "LAIKO VALDYMAS UŽIMTIEMS ŽMONĖMS."gebėsite racionaliau ir palankiau savo asmenybei planuoti laiką, darbą ir jų atitikimą išsikeltiems tikslams ir gyvenimo vertybėms.
Skaitykite daugiau apie laiko planavimo klaidas, kurių galima išvengti.
Temos pristatymą galite žiūrėti Žmogaus instituto Youtube kanale: Laiko planavimas ir valdymas darbe, asmeniniame gyvenime, karjeroje